Pytania i odpowiedzi

1. Czy wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem?

     Przetwarzanie danych osobowych jest procesem bezpiecznym, zgodnym z prawem i koniecznym dla funkcjonowania sklepu internetowego. Nie ma innej możliwości zarejestrowania danych osobowych kogoś, kto zamawia w naszym sklepie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy sprzedaży. Dane osobowe wykorzystywane są tylko dla potrzeb realizacji zamówienia i ewentualnej reklamacji. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo w punkcie 10 naszego regulaminu.

2. Czy mogę robić zakupy bez uprzedniej rejestracji?

     Tak. Proces rejestracji nie jest konieczny dla robienia zakupów. Jest jednak dużym ułatwieniem dla osób, które często robią zakupy w naszym sklepie, bowiem nie muszą one każdorazowo wypełniać swoich danych osobowych.

3. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

     Oczywiście. Każdy klient otrzymuje potwierdzenie i podsumowanie transakcji na podany przez siebie adres mailowy niezależnie od tego, czy jest zarejestrowany, czy nie.

4. Czy mogę otrzymać fakturę vat razem z przesyłką?

     Tak. Należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić wszystkie dane wymagane do wystawienia faktury (nazwę i adres firmy, numer nip).

5. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

     Zamówienia można odbierać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem 96-500 Sochaczew, ul. Warszawska 17 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 9:00 do 14:00.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium